Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Het merendeel van onze producten wordt handgemaakt, daarom hanteren wij een maximale verwerkingstijd van drie weken, dit alles is onder voorbehoud. Voor de bezorging van de pakketten maken wij gebruik van de service van PostNL of DHL. Dit betekent dat je pakket (mits op voorraad) doorgaans binnen 3 tot 5 werkdagen wordt afgeleverd, hoewel vertragingen bij de transporteur mogelijk zijn. Met de Track & Trace-code die je van ons ontvangt, kun je zelf de voortgang van je bestelling volgen via het systeem van de transporteur.
Let op: lampenkappen, sets en lampenvoeten worden standaard aangetekend verzonden.
Ruilen of retourneren
Als een artikel dat je bij Woest van Wols hebt gekocht niet aan je verwachtingen voldoet en je het wilt ruilen, is dat bij ons zonder problemen mogelijk. Informeer ons binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling door een e-mail te sturen naar contact@woestvanwols.nl. Vermeld in je bericht de reden van de ruiling of retour. Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met instructies voor het terugsturen. De geretourneerde artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst weer bij ons te zijn. Zo niet, dan wordt de aankoop definitief.
Dit is niet van toepassing op producten die speciaal in opdracht of op maat zijn gemaakt. Deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden. In het geval van een defect aan een op maat gemaakt product kan het tot 4 weken na aankoop door Woest van Wols worden gerepareerd, mits het defect is veroorzaakt door Woest van Wols en niet door externe factoren na levering. Indien je kiest voor terugbetaling, wordt het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de retourzending op je rekening teruggestort. De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed. Ruilen of retourneren is onderworpen aan bepaalde voorwaarden: de kosten voor het terugsturen naar Woest van Wols zijn voor jouw rekening.
Zorg ervoor dat het product en de originele verpakking onbeschadigd zijn en geen gebruikssporen vertonen. Neem eerst contact met ons op voordat je een artikel terugstuurt. Artikelen die niet vooraf zijn aangemeld voor retour of niet voldoende gefrankeerd zijn, worden niet geaccepteerd. Bovendien moeten retourzendingen vanuit Nederland aangetekend of verzekerd worden verzonden, omdat jij verantwoordelijk bent voor eventuele schade of verlies tijdens het verzendproces. Voor meer informatie over verzendkosten kun je de website van de transporteur raadplegen.
Retour adres
Woest van Wols
Parallelweg 4A
3959BC Overberg
© Copyright. Alle rechten voorbehouden.
We hebben je toestemming nodig om de vertalingen te laden
Om de inhoud van de website te vertalen gebruiken we een externe dienstverlener, die mogelijk gegevens over je activiteiten verzamelt. Lees het privacybeleid van de dienst en accepteer dit, om de vertalingen te bekijken.